From 5% to 15% extra holiday discount

הנחה אין תוקף

All lighting products for the garden and balcony at a whopping 25% discount!

הנחה אין תוקף
קניתם...קרא עוד

קניתם ב-₪250 או יותר? קבלו משלוח חינם עד הבית! Less

FAQ’s for KSP

How long does it take to ship ksp?

Delivery to a collection point at 54 KSP branches - 1 1-8 business days - NIS 0. Delivery to the customer's home - 1-10 business days - the price depends on the type of product

Are the perfumes in ksp original?

100% original. The source of the importer is not authoritative for originality.

KSP מגוון רחב של מוצרים

KSP מציעה מגוון רחב של מוצרים בעיקר מקבוצת האלקטרוניקה. ישנם טלפונים סלולריים, מכשירי חשמל ביתיים, טאבלטים למוצרי בריאות, מחשבים ניידים, כושר וספורט, פריטי צעצועים ועוד.

בכל סוף שבוע מיום חמישי עד חצות בשבת יש א KSP מחלקת מבצעי סוף שבוע

מחשבים ומחשבים ניידים ב-KSP –– בחלק זה מגוון טוב של מחשבים ניידים, טאבלטים, רכיבי מחשב, ציוד היקפי למחשב. אל תשכח להשתמש קופון KSP כדי לקבל הנחות ענק על כל הרכישות הללו.

coupon KSP

מוצרי חשמל – בסעיף מכשירי חשמל תמצאו מוצרים הקשורים לניקוי ואקום ורצפה, מכשירי מטבח, מכשירי מיזוג אוויר, רכיבי מערכת בית חכם ומוצרים ביתיים אחרים. ניתן לרכוש את כל המוצרים הללו במחירים מוזלים עם KSP קופונים. בעודכם נהנים ממגוון האפשרויות, אל תשכחו להשתמש KSP קוד הנחה כדי לקבל הנחות מדהימות על כל המוצרים.

KSP coupon

טלפונים סלולריים ואביזרים נלווים – בחלק זה תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמי טלפונים סלולריים וסמארטפונים ממותגים כמו סמסונג, Huawei, Xiaomi, לנובו (Lenovo), Honor, OnePlus, Asus ו- Oppo. ואביזרים כמו כיסויים, מגיני מסך, כבלים, מארזים ניידים, מטענים, סטנדים ומחזיקים ו- AirPods, אתה יכול לקנות את כל המוצרים האלה במחירים מוזלים באמצעות הנחה KSP.

KSP coupon code